من فکر می کنم اگه چند دقیقه میرفتیم آینده . برمیگشتیم تازه معنی زندگی رو میفهمیدیم.

میرفتیم آینده و میدیدیم چقدر از این ناامیدی ها الکی بوده

میدیدیم چقدر اون ادما یا اتفاقایی ک براشون نگران بودیم و حرص می خوردیم تو آینده زندگیمون تاثیر داشتن

چقدر جوونی و زیبایی و همون فیزیکی ک داشتیم خوب بوده و قدر ندونستیم

یا اصلا چقدر شاید در اینده کم اورده باشیم و همش نتیجه ی کم کاری این روزامون باشه

یا انتخابای غلط و سیاست های نابجایی ک امروز تو رفتارمون داشتیم

من برای خودم و شما یک بلیط رفت و برگشت به آینده رو تجویز می کنم

یک بلیط به چند سال بعد! چند سالش به شما بستگی داره، هر جا که فکر میکنین شرایط عوض میشه، هر جا که فکر میکنین مهمه دیدنش براتون

شاید اگر بریم آینده و برگردیم گوشیامونو خاموش کنیم و بشینیم برای خودمون فقط نقاشی بکشیم یا به موسیقی و شعر رو بیاریم.

زمان چیز عجیبیه

معجزه ست

و گذشتنش بدون نتیجه گرفتن دردناکه!

قدر بدونیم!